ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: VITEX: η πιο αναπτυσσόμενη βιομηχανία χρωμάτων στην Ελλάδα - MSCOMM
ePR.gr - Υπηρεσία Δημοσίευσης Δελτίων Τύπου και Εκδηλώσεων
Έκδοση 2.0 ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ | ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | ΕΤΑΙΡΙΕΣ/ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ | ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ | ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ | RSS

Κατηγορίες Δραστηριότητας
Αθλητισμός
Αυτοδιοίκηση - Τοπικά
Αυτοκίνηση - Μεταφορές
Βιομηχανία
Διάφορα
Εκπαίδευση - Εργασία
Κατασκευές - Real Estate
Κοινωνία
Κράτος - Δημόσιοι Φορείς
Λιανικό-Χονδρικό Εμπόριο
Οικονομία - Χρήμα
Πολιτική - Κόμματα
Πολιτισμός - Τέχνες
Τεχνολογία
Τουρισμός - Ναυτιλία
Υγεία
Υπηρεσίες
Ψυχαγωγία
Θεματικές Ενότητες
Ανθρώπινο Δυναμικό
Διακρίσεις & Βραβεία
Διάφορα
Εκδηλώσεις
Ερευνες & Μελέτες
Νέα Προϊόντα & Υπηρεσίες
Συμμετοχές/Εξαγορές
Συνεργασίες
ΧΑ: Ανακοινώσεις προς ΧΑ
ΧΑ: Αποτελέσματα Εταιρειών
ΧΑ: Γενικές Συνελεύσεις
ΧΑ: Εταιρικές Πράξεις
ΧΑ: Μεταβολές Ποσοστών
Χορηγίες/Διαφημίσεις
Εταιρίες/Οργανισμοί
Αλφαβητικός Κατάλογος
Ανά Δραστηριότητα
Εισηγμένες στο ΧΑ
Αρχείο
Δελτίων Τύπου
Εκδηλώσεων



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ MSCOMMRSS Feed Δελτίων Τύπου Εταιρίας / Οργανισμού

VITEX: η πιο αναπτυσσόμενη βιομηχανία χρωμάτων στην Ελλάδα

Ημερομηνία Δημοσίευσης: Παρασκευή, 28 Μαΐου 2010 - 11:01

Θεματική Ενότητα: Διάφορα

Εκτυπώστε το Στείλτε το με email Φυλάξτε το Αρχείο PDF

Η VITEX, μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες χρωμάτων στην Ελλάδα, δραστηριοποιείται στο χώρο από το 1960, συνδέοντας το όνομά της με την αξιοπιστία, την τεχνογνωσία, την εμπειρία και ασφαλώς την καινοτομία. Ο καινοτόμος χαρακτήρας της VITEX σε συνδυασμό με τα πρωτοποριακά, ανταγωνιστικά προϊόντα και την υψηλή αίσθηση ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον, την καθιστούν την πιο καταξιωμένη χρωματοβιομηχανία στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή καθώς επίσης και την εταιρία με τις μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης.

Στόχος και όραμα της VITEX είναι να γίνει η πρώτη Ελληνική Πολυεθνική στον κλάδο των οικοδομικών χρωμάτων και μέσω αυτής της καταξίωσης να αναδειχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του είδους στην Ευρώπη. Βασική αποστολή είναι τα προϊόντα να υπερκαλύπτουν τις ανάγκες των πελατών δημιουργώντας προστιθέμενη αξία, με κοινωνική συνείδηση και οικολογική ευαισθησία.

Πιστή στις αξίες και στο όραμά της, η VITEX στηρίζει και επενδύει πρωτίστως στο ανθρώπινο δυναμικό της, που απαρτίζεται από περισσότερους από 300 εργαζομένους, εκ των οποίων 22% εργάζονται στο εξωτερικό.

Η διαρκής ανάπτυξη της εταιρίας κατέστησε απαραίτητη και ουσιαστική την επέκταση με θυγατρικές σε τρεις χώρες του εξωτερικού, τη Σερβία (2000), τη Ρουμανία (2005) και τη Βουλγαρία (2008), καθιστώντας την VITEX την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία στο Βαλκανικό χώρο και θέτοντας τις βάσεις για την μελλοντική πορεία της σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ταυτόχρονα με την εξαγωγική της δράση η VITEX και παρά τη μείωση των πωλήσεων του κλάδου το 2009, έκλεισε μια κερδοφόρα χρήση. Για το 2010 οι εκτιμώμενες απώλειες του κλάδου, σε σχέση με το επίσης, πτωτικό 2009, θα είναι της τάξης του 8-10%, με γνώμονα τα έως σήμερα δεδομένα της αγοράς, ενώ η VITEX σύμφωνα με το Αντιπρόεδρο της εταιρείας κ. Αρμόδιο Γιαννίδη «θα παραμείνει κερδοφόρα, διατηρώντας το μερίδιο αγοράς της αλλά και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της».

Επενδύοντας στην τεχνολογία και στην καινοτομία, το νέο εργοστάσιο της VITEX είναι ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής της Ευρώπης, με συνολική επένδυση που ξεπερνά τα 30.000.000?, σε μια έκταση 56.000 m2. Μια υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής χρωμάτων, με κορυφαίες προδιαγραφές Υγιεινής, Ασφάλειας και Προστασίας Περιβάλλοντος, με πλήρως αυτοματοποιημένη ετήσια παραγωγή 24.000 τόνων, πιστοποιημένη κατά ISO 9001 (2008) & ISO 14001 (2004), με δυνατότητα αποθήκευσης 8.000 τόνων, εξοπλισμένο με Warehouse Management System (RFID & WMS) καθώς και Enterprise Resource Planning (ERP). Αυτή η νέα επένδυση διαφοροποιεί την VITEX από τις υπόλοιπες εταιρίες του κλάδου και της δίνει τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις ενός μεταβαλλόμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Η πελατοκεντρική προσέγγιση, το ανθρώπινο και συνάμα καινοτόμο πρόσωπο της VITEX, η συνεχής επαφή με τις διεθνείς αγορές και εξελίξεις, οι επενδύσεις, η αδιαμφισβήτητή ποιότητα των προϊόντων σε συνδυασμό με την οικολογική της προσέγγιση συνθέτουν το προφίλ της εταιρίας και αποτελούν πλεονεκτήματα που στις παρούσες οικονομικές συνθήκες την υποστηρίζουν και την διασφαλίζουν.

- τέλος δελτίου τύπου -

Σύντομο Προφίλ: MSCOMM
Η εταιρία MSCOMM ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2004 και είναι μία ελληνική εταιρεία ολικής επικοινωνίας με ρυθμούς ανάπτυξης που ξεπερνούν το 100% ετησίως. Παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στρατηγικής και επικοινωνίας που εστιάζουν σε 5 πυλώνες που καλύπτουν συνολικά τις ανάγκες επικοινωνίας του εκάστοτε πελάτη.

Συγκεκριμένα, δραστηριοποιείται στον τομέα της Διαφήμισης αναλαμβάνοντας στρατηγικό σχεδιασμό (σύλληψη της ιδέας, δημιουργικές κατευθύνσεις κλπ.) και υλοποίηση των επικοινωνιακών πλάνων (media planning & buying). Αναλαμβάνει την διαμόρφωση εικόνας (στρατηγική, εφαρμογές,) μιας εταιρείας, ενός προσώπου ή ενός προϊόντος. Παρέχει υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων και σχεδιάζει δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Έχει αναπτύξει τμήμα ειδικών κατασκευών και αναλαμβάνει την διαμόρφωση (branding) καταστημάτων. Αναλαμβάνει το στρατηγικό και δημιουργικό σχεδιασμό για την εκτέλεση προωθητικών ενεργειών & μηχανισμών. Τέλος, σημαντικός τομέας δραστηριοποίησης της MSCOMM είναι οι Ειδικές Περιοδικές Εκδόσεις.

Το 2007 απέσπασε 3 τιμητικές διακρίσεις για λογαριασμό του πελάτη της Abbott Laboratories. Καλύτερη πανευρωπαϊκή καμπάνια της χρονιάς δημοσίων σχέσεων & lobbying- στις Βρυξέλλες, Καλύτερη παγκόσμια καμπάνια της χρονιάς δημοσίων σχέσεων & δημοσιότητας ανάμεσα σε 92 χώρες που ενεργοποιείται η Abbott Laboratories - στο Σαν Φραντσίσκο και Χρυσό Ερμή 2007 στην κατηγορία PR/ Public Affairs Lobbying στα Ermis Awards.

Ενδεικτικά, στους πελάτες της εταιρίας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η Πατάκης ΑΕ, ο ΔΟΛ, το e-shop.gr, το New York College, η Infotest AE, το Δίκτυο Technoplus – Technokids, η FILA, ο Carouzos, η Fena, η BSB, η Abbott Laboratories, η Diageo, το Hard Rock Café, ο Σύνδεσμος Ελλήνων Συμβούλων Μάνατζμεντ (ΣΕΣΜΑ), ο Όμιλος Εταιρειών Μηχανική, η Singer ΑΕΒΕ και η Vell Group (Delonghi, White-Westinghouse, Sitram), κ.α.

Υπεύθυνος Επικοινωνίας
Όνομα: Αλεξία Βλάμη
Διεύθυνση Email: vlami@mscommgroup.com
Τηλέφωνο: 2107236217


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την αναλυτική online παρουσίαση της εταιρίας/οργανισμού MSCOMM στο ePR.gr.

προσθέστε αυτό το δελτίο τύπου στις ακόλουθες ιστοσελίδες:
Delicious Digg reddit Facebook StumbleUpon Bobit


Είσοδος Μέλους
Όνομα Χρήστη:

Κωδικός Πρόσβασης:
    Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Δεν είστε ακόμα μέλος;
Δωρεάν Εγγραφή Μέλους
Είστε Δημοσιογράφος;
Γίνετε Press Member δωρεάν!

Μάθετε περισσότερα για το ePR.gr
Μάθετε πως να χρησιμοποιήσετε το ePR.gr για να δημοσιεύετε τα δελτία τύπου σας!
Συγκριτικός πίνακας με τα επίπεδα συνδρομών για εταιρίες/οργανισμούς στο ePR.gr
Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ)
Σύντομη παρουσίαση του ePR.gr σε μορφή PDF


Αναζήτηση στο ePR.gr
Δελτία Τύπου Εταιρίες Εκδηλώσεις

Ημερολόγιο Εκδηλώσεων
Ετήσιο Ημερολόγιο >>

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Εξαγορά της Hostingservices.gr από την TopHost.gr
TOPHOST
07-06-2013 07:40
Βάση Ντους Perspective – Ευέλικτο και προσιτό Design
TEUCO GUZZINI
14-05-2012 05:07
Πράσινος Γάμος και Αρωματικά Φυτικά Κεριά Σόγιας:
NIMBUS CANDLES
14-04-2011 08:08
Έκθεση Πολιτικής: Επισκόπηση των Σύγχρονων Ευρωπαϊκών Πολιτικών και καλών Πρακτικών για την Προώθηση της Γυναικείας βΕπιχειρηματικότητας στην Ευρώπη
ΜΙΛΗΤΟΣ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
28-02-2011 09:45
Νέα αρωματικά έλαια & νέο αρωματικό φυτικό προϊόν: Ταξιδιωτικό Κερί Σόγιας
NIMBUS CANDLES
06-01-2011 12:10

Google
Ταυτότητα | Συχνές Ερωτήσεις | Υπηρεσίες | Διαφήμιση | Συνεργάτες | Όροι Χρήσης | Προσωπικά Δεδομένα | Αναδημοσίευση Περιεχομένου | Επικοινωνία
Πακέτα Business Account | Εγγραφή Μέλους | Εγγραφή Press Member

© 2006-2010 by Contact Solutions
ePR.gr: Δωρεάν Υπηρεσία Δημοσίευσης Δελτίων Τύπου, Ανακοινώσεων και Εκδηλώσεων
Την ευθύνη για το περιεχόμενο του ePR.gr έχουν τα εγγεγραμμένα μέλη του και οι πιστοποιημένες εταιρίες/οργανισμοί.
Το ePR.gr δεν επεμβαίνει στο περιεχόμενο τους, διατηρεί όμως το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής περιεχομένου που αντίκειται στους όρους χρήσης της υπηρεσίας.